SEMINARER/WORKSHOPS
Jeg tilbyder både workshops og seminarer, udover kurser.
Hvordan formen skal være, udtænker jeg i samarbejde med dig. For mig er det essentielt, det passer til behovet, og vi sammen får støbt den bedste pakke til dig.
Følg også med på Facebook for de åbne events og arrangementer
“Kathrine lavede en øjenåbner for at der findes andre veje. Hendes energi smittede og fik mig til at få lyst til at gå i gang med det samme”
Eksempel på seminar/workshops
Eventmangement in real life
Branding og influencer for dig
Eventmangement in real life
Seminaret handler om at lære at omsætte redskaber, som strategi og visionære tanker til realitet. Således disse to ender mødes.
Projektstyrring, god ledelsesstruktur, forventningsafstemning er nogle af de helt centrale nøgleord.
eksempler på emne kunne være:
Offline-kampagner i gadebilleder
For det optimale sker, og målgruppen nås, er der visse ”to do and don’t do”s. Det er essentielt ikke at lave de klassiske begynder-fejl, eller blive kvalt i bureaukratiske forhindringer, som gerne kommer, når der arbejdes med eks. det offentlige og bybilledet.
Udforme skabeloner ”to follow and avoid” til gruppe – give sparring på ideer og hjælpe med finpudsning
Lære at indsamle tilladelser - begå sig med begrænsninger (lettere-gøre eksekveringen/udførelsen)
SoMe : De sociale medier er levende, og kræver non-stop observation og interaktion. Ikke optimalt at have for kantet en strategi til opslag, og form uden at være mobil overfor målgruppens interaktion, feedback og spørgsmål. Det vante er meget kort svartid, og altid give min. et like som bevis for interessen og påskønnelsen. (går der eks. for lang tid fra et spørgsmål eller kommentar er stillet, og besvarelsen eller et like falder, så ”anses det” hurtigt, som ikke spændende nok, og ”zapperen” er videre, og kommer i værste fald ikke tilbage.
Jeg tilbyder også sparring til og pasning af SoMe, eks. omkring Instagram med brugen af hashtags (#events #detskeridinby #free #fomo #yolo etc) – follow- effekten – interaktionseffekten
Branding og Influencer
Workshoppen omhandler, hvordan du positionere dig bedst muligt på markedet.
Overfor dine kunder, din samarbejdspartnere og ikke mindst konkollegaer i marken.
eksempler på emne kunne være:
- opslag på SoMe (facebook, Linkedin og Instagram) (hvorfor forskel?)
- pressekontakt (relations arbejde til journalister) (hvordan gøres det?)
- relations arbejde/ambassadør i erhvervsnetværk (hvorfor vigtigt?)
- relations arbejde i entreprenørnetværk (eks. blandt iværksætterne) (hvad kan det?)
- relations arbejde foreningsnetværk (græsrødderne) (hvorfor det?)
- relations arbejde i kulturnetværk (ungdoms-scenen – og musikscene, kunst) (hvad skal jeg bruge det til?)
Pressekontakt
Med fokus på: Profil for initiativet, både hvad angår artikler, interviews mm til radio og TV. – afridse og afgrænse i hvad format, form og dybde - samt konkrete budskaber - fremstå autentisk - have ejerskab i udtalelser og væremåde. Med naturligvis den dybeste respekt for initiativet og dets bedste.
SoMe-kanaler
Brugen af Facebook, Instagram og Linkedin - en kombination af opslag, billeder, delinger, Stories (24timers-post, både på Instagram og Facebook) - samt videoer (selfies – og interviews) , samt podcasts.
Ambassadør – personlig branding
- inddrage netværk
- sørge for at formidle projektet/produktet . Med andre ord være bindeleddet mellem initiativet og direkte samt indirekte målgruppe.
Hvem er det for?
Dig som er:
- den nysgerrige ansatte
- søgende efter inspiration
- studerende
- jobsøgende
- har en hobby, som skal udviddes
- lederen som mangler redskaber
- HR som vil teambuilde
- assistenten med drømme
- keder dig
- trænger til nye værktøjer
Dig som søgen efter:
- Kreativ forretningsform
- (Business Model Canvas)
- anderledes markedsføring, kommunikation
- Kreative tilgang
- Mere doing end thinking : ”asfalterer, mens du går”
- Kommunikations-øvelser
- Relations arbejde –
- Motivation – og ejerskab
Dig som interesserer dig for:
- SoMe (Fb, IG, LinkedIn)
- Opsætning af web-site
- Kommunikation (online- offline) (internt/ekstern)
- NLP – redskaber – kommunikations redskaber – (ejerskab – motivation)
- Værktøjer til ejerskab –
- Funding – hvordan findes midler – crowdfunding –
- Netværk (at lære at netværke) – finde ressourcerne
Formen
Sammen med dig, finder vi formen for at dække dit/jeres behov.
Kan være 1-2 dage af 4-5 timer, et weekendforløb, eller en heldags.
Det kan med fordel toppes op med coaching, 1:1 eller i mindre grupper
Pris
Afhængig af længde, målgruppe, antal deltagere, transporttid mm, vil prisen variere.
Eksempler
4 timers workshop i Nordjylland for 50 erhvervs-personer : 9.995,- x moms
Heldags (8 timers) workshop i Nordjylland for 50 erhvervs-personer 12.995,- x moms